tanke eller verklighet

Vi kanske inte är så starka som vi försökt framstå.
Vi kanske inte har den perfekta polerade ytan som man ska ha.

Eller snarare jag.
Jag kanske tror för mycket om mig själv. Kanske tror att jag har gjort mycket för oss alla. Kanske trott att det enda som krävde styrka eller sammanhållning var planeringen. Strukturen. Organiseringen. Samtidigt som jag kanske helt och hållet förbisåg det som behövde styrkan, strukturen, organiseringen.

Jag vet inte.
Jag vet inte vad som krävs av mig mer. Jag vet inte vad jag mer kan bespara er. Jag vet inte heller vad jag kan göra i min roll som Jag.


Eller så har det förväntats för mycket av mig. Mycket mer än vad jag har kunnat och kan hantera, även fast jag gärna vill att det ska synas att jag gör det. Charader. Suck. Hur länge orkar man





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0