Dag 7 - Min bästa vän

Jag har inte riktigt en endaste bästa vän.
När jag var yngre trodde jag dock det, kanske för att det var just så det skulle vara. Man kunde umgås i stora gäng alla tillsammans men man skulle ha en utvald bästa vän av alla dessa och alla skulle då veta att det var min "bästis" så hon var redan vald.

"Du är min bästis"
"Nää. Jag är redan upptagen, men Karin är ledig"


Idag har jag mina nära vänner vilket egentligen inte är särskilt många men som räcker och blir över för mig. Och av alla dessa är ingen den andra lik. Vilket gör er så bra. Helt fantastiska. För vem man än är med av er så finns det en bit av mig, en bit av dig och vänskapen som jag har med var och en av er.

Ni vet vilka ni är, och viktigast är att jag vet vilka ni är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0