White trash beautiful

Vissa dagar är enkla, andra inte.
Funderingarna som vissa dagar kommer, finns inte så långt ögat kan nå andra.


Idag är en dag där dom finns. Där sorgen visar sina rätta färger. När regnet faller, och jag vet varför. En dag då mina tårar faller som dom gjorde då, när du lämnade oss.

Om 9 dagar fyller du 49 år.
Jag är så ledsen för att du inte får uppleva den med din familj så som du gjorde.
Jag är så ledsen för att vi som familj får uppleva den utan dig,älskade mamma..




I just can't do it, not anymore
Everytime I fake a smile,
I feel just like a whore

I just can't do it, It's much too hard
I drive around a lonely night
Up and down the boulevard
I just can't do it, I feel so old
It looks like the sun is shining
But the wind is blowing cold
I just can't do it, It's gone too far
I sit at home alone tonight
Just wondering where you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0