.

Du var vinden i mina segel, när allt annat stod stilla.
Du var värmen om sommaren, när allt annat regnade bort.
Du var min stjärnhimmel om natten, när allt var tungt.
Du var rosorna på mina kinder om vintern.
Du var värmen därhemma när jag var frusen.
Du var den efterlängtade våren, med löfte om ljus och värme.
Du var grönskan och knopparna som brast, när allt annat var färglöst.
Du var den härliga blå himlen, när allt kändes svårt.

Med glimten i ögat, ett underbart skratt.
Det finns inte en stjärnhimmel så klar som när Du var hos mig.
Inte en himmel blåare än när du var här.
Ingen värme som värmer mig när jag är frusen.
Älskar Dig av hela mitt hjärta.

Jag saknar dig så..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0