8 APRIL 2010

Höll på att skriva att året var 2310, om det ändå vore så väl vah!!

She says "when the day comes, look into my eyes. we aint giving up quite yet, we got too much to loose"



Har jobbat idag samt varit på ytterligare en lägenhetsvisning och sen suttit närmare fyrtiofem minuter i väntan på skatteverket pga att jag skulle hämta ut min deklaration då jag inte hunnit adressändra och därmed inte kommer få min deklaration på annat vis.

När mitt nummer väl kom upp på den där satans förbannade skylten så blir jag trängd, ja, ni läste rätt.. TRÄNGD!!
Av en tant. Jag brukar oftast tycka dom kan vara söta, och skulle nog ha kunnat gett henne mitt nr om hon inte hade tagit sig friheten att SNO det.

Receptionisten till tanten
" Heheheeeh, jaa, ja borde ju ha bju't dig på en kaffe så länge du ha väntat här nuuuh.... Hehheeh"

Jaha?! Jag då?! Ska jag få en jävla espressomaskin eller?!

Dåre

Det innebar en väntan på ytterligare femton minuter för att få veta att det var problem med skrivaren vilket gjorde att jag blev ombedd att komma tillbaka imorgon. Tack. Hemskt mycket tack.

Lägenheten var iallafall underbar. Sjukt snyggt designad och jävligt grym planlösning. Hoppas hoppas.


Idag är även en väldigt förvirrad dag. Fattar inte in eller ut.

Har iallafall hejat på Burman från min fönster som jag lovat att jag skulle göra nästa gång jag såg han.
Produktivt Jenny, produktivt.


Nu ska jag lyssna på Skid Row och kanske gräva ner mig under täcket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0