24 APRIL 2010

Det spelar ingen roll hur mycket jag försöker att inte tänka på det, hur mycket jag än försöker ha trevligt i sällskapet jag för stunden är med, det spelar ingen roll om det är något jag i vanliga fall tycker om att göra. Ingenting spelar någon roll utan dig. Det gör verkligen inte det.

För jag gör faktiskt det, försöker. Varje dag försöker jag ta mig igenom utan dig. Varje dag


För att inte glömma så blir jag dessutom mer och mer osäker för varje dag som går, gällande allt. Mer och mer förbannad, helt jävla förbittrad och totalt rabiat. Jag kan lika gärna ha eller vara utan, för mig kvittar det.


Can hold my breath only for a little while 'til reality starts sinking in



Pater noster, qui es in caelis:
sanctificetur Nomen Tuum;
adveniat Regnum Tuum;
fiat voluntas Tua,
sicut in caelo, et in terra.
Panem nostrum cotidianum da nobis hodie;
et dimitte nobis debita nostra,
Sicut et nos dimittimus debitoribus nostris;
et ne nos inducas in tentationem;
sed libera nos a Malo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0