21 APRIL 2010

Mamma är alltid mamma, vart hon än finns..


Älskade finaste du. Idag har varit en ganska fin dag och jag har tagit mig an en hel del. Du har dock inte lämnat mina tankar för en sekund. Det börjar närma sig och jag känner mig mer och mer panikslagen. Jag förstår mer och mer vad som har hänt och vad som kommer hända, tror jag åtminstonde. Känslan jag har går inte att förklara på annat sätt.

Imorgon är det Torsdag, efter det är det Fredag då vi ska begrava dig älskade mamma. Därefter är det Lördag och det är då det börjar. Mitt liv utan dig.

Helt plötsligt fick jag slut på luft, ord och ork.




And I'll forget the world that I knew
But I swear I won't forget you
Oh, if my voice could reach
Back through the past
I'd whisper in your ear
Oh mama, I wish you were here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0