14 APRIL 2010

Trevlig morgon och fortsatt start på dagen. Eller?

Nej. För att vara helt ärlig så har den sugit exakt lika jävla mycket som gårdagen. Har dock inte panikångest idag (peppar, peppar) vilket är ett plus.


Sitter här och tänker på allt jag måste fixa och dona med idag under dagen innan vi ska ha möte med prästen meeen, det kommer jag nog inte ta mig för. Göra sig klar för att gå någonstans känns bara så jävla avancerat och skulle jag inte göra det så skulle jag se ut som ett jävla åkerspöke.

Det är lugnt, skatteverket är öppet någon timme till och det ligger iofs bara huset bredvid här så jag behöver nog inte göra en kraftansträngning riktigt än.




Jag känner mig så jävla hemsk. Som låter det gå ut över dig. Som är otrevlig och snäsig när det enda du gör är att finnas till. Jag hade en dröm inatt, om dig. Det du sa var det vackraste jag någonsin har hört och jag hoppas verkligen att det kommer sägas. Jag hoppas jag inte skrämmer bort dig, eller gör att du tvivlar på mig och mina känslor för oss. För jag är otroligt glad för att jag fann dig, jag är otroligt glad för att vi är oss. Jag har nog aldrig känt mig så tillfreds, uppskattad eller omtyckt av någon och det känns så fruktansvärt bra.

Mitt upp i det jobbiga så ser jag dig, min underbara pojkvän som jag uppskattar till tusen och aldrig någonsin skulle vilja byta ut eller ändra på något sätt. Du är det finaste jag vet. Du är den bästa jag vet. Du är den mest omtänksamma och genuina människa jag och i ärlighetens namn så har jag ingen aning om hur jag skulle hantera det här eller hur jag skulle må utan dig. Du är den som får mig att iallafall försöka le, att iallafall försöka se positivt på allt annat som bör ses med dom ögonen.  Med risk för att låta psycho - Lämna mig aldrig..


Kommentarer
Postat av: Frugan

Va fint skrivet gumman. Jag är också glad att du fann denna kanon kille! Jag hoppas verkligen att det föralltid kommer att vara ni två, ni är ju så söta ihop ;) Love!

2010-04-14 @ 13:28:36
URL: http://jessicahelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0